Rozhovor pre prestížny mesačník Forbes so zakladateľkou spoločnosti KOMUNIKA

An interview for the prestigious Forbes magazine with the founder of our member, KOMUNIKA

Lucia Pekaríková je odborníčka na PR komunikáciu so 17-ročnou praxou, ktorá vedie agentúru KOMUNIKA. Podnikateľom, zakladateľom start-upov a CEO pomáha cez osobné PR zviditeľniť sa, odlíšiť sa a stať sa etablovanými odborníkmi na trhu. Firmy sa na ňu obracajú najmä s požiadavkou zviditeľniť ich zamestnancov na sociálnej sieti LinkedIn a prispieť tak k znalosti a posilneniu firemného brandu. Vytvorila systém strategického budovania osobných značiek YOU ARE PR™, ktorý kombinuje jej skúsenosti v PR so súčasnými potrebami klientov na trhu.



Lucia Pekaríková is an expert in PR communication with 17 years of experience who leads the KOMUNIKA agency. It helps entrepreneurs, start-up founders and CEOs to become visible, stand out and become established market experts through personal PR. Companies turn to her especially with the request to make their employees visible on the LinkedIn social network and thus contribute to the knowledge and strengthening of the company brand. She created the YOU ARE PR™ system of strategic building of personal brands, which combines her experience in PR with the current needs of clients in the market.

Z budovania osobných značiek ambasádorov ťaží celá firma, radí špecialistka na PR

Lucia Pekaríková – CEO KOMUNIKA PR

V rozhovore sa dozviete, prečo sú osobné značky také žiadané, aké výhody prinášajú a prečo Lucia Pekaríková odporúča strategický prístup k ich budovaniu. Zároveň odporúča firmám, aby pomohli zamestnancom spoznať a rozvíjať ich osobné značky, čo vedie k ich zvýšenej angažovanosti na sieti LinkedIn a k prirodzenému šíreniu pozitívnej reputácie firmy. 

Celý článok si môžete prečítať na tomto linku.

In the interview, you will learn why personal brands are in such demand, what advantages they bring and why Lucia Pekaríková recommends a strategic approach to building them. At the same time, he recommends companies to help employees recognize and develop their personal brands, which leads to their increased engagement on LinkedIn and to the natural spread of the company’s positive reputation.

You can read the entire article at this link.